Pretparken op Facebook.
Pretparken zijn populaire bestemmingen voor families of vrienden om een dagje weg te gaan. Vanwege het variërende aanbod aan attracties in een pretpark is er voor iedereen iets te vinden wat hij of zij leuk vindt. Of je nou houdt van attracties die hard gaan en wat spannender zijn of de juist wat rustigere attracties. Sommige pretparken zijn juist gericht op de wat jongeren kinderen en andere hebben juist wat heftigere attracties. Er zijn ook pretparken die van beide een beetje hebben. Voor pretparken is het belangrijk om zoveel mogelijk klanten te bereiken, dit kan onder andere gedaan worden door gebruik te maken van social media, zoals Facebook.
Wat is de toegevoegde waarde van Facebook voor pretparken?
Facebook is een social media platform waar bijna iedereen wel bekend mee is. Jong en oud maken er gebruik van. Het is een platform at gemakkelijk is om te gebruiken. Facebook kan gebruik worden om foto’s, filmpjes of teksten te plaatsen. Hier kunnen mensen vervolgens weer gemakkelijk op reageren, deze liken of delen. Wanneer veel mensen dit doen zal het bericht zo veel mogelijk mensen bereiken. Door als pretpark over bijvoorbeeld verschillende evenementen, acties of attracties te plaatsen zullen meer mensen het pretpark zien en overwegen om naar het pretpark toe gaan.
Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?
Chatkracht kan hierbij ondersteunen door de binnenkomende vragen van mensen die het pretpark op Facebook zijn tegengekomen te beantwoorden. De chatspecialisten zullen de binnenkomende berichten binnen 30 seconden oppakken en de klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Daarnaast zullen ze mensen die een hele specifieke vraag hebben doorverwijzen naar de specialist op dit gebied. Dit kan zorgen voor meer park bezoekers en tevreden klanten. Chatkracht staat 7 dagen per week 72 uur voor u klaar. U bent van harte welkom om via de live chat contact op te nemen over de mogelijkheden.